POSLEDNÍ ÚPRAVY:

  • Přídavná světla už jsou namontována, připojena. Přidal jsem  několik fotek z montáže zde...

  • Elektronický otáčkoměr už je také hotov a seřízen. Pár fotek z výroby až po namontování na motorku je zde...

 

LEHKÉ ÚPRAVY:

  • Na motocyklu je řada spíše menších úprav. Z nichž nejpodstatnější je výměna originálních řidítek za znatelně vyšší.

  • Minulou sezónu jsem pořídil plexy štítek. Vždy jsem byl proti těmto štítům, ale pár stovek kilometrů vás přesvědčí, že cestování je s ním mnohem pohodlnější.

  • Kůže na nádrži.

  • Kožené brašny XXL, větší brašny na Viragu už snad nikdo nemá :o) Musel jsem kvůli nim posunout zadní blikače až k zadnímu světlu. Jsou přidělaný na držáku, který je hand made...

  • Trošku jsem vrtal koncovky výfuků, symetricky pár děr asi 9mm vrtákem. Jede to pořád stejně fajn, ale zvuk se výrazně zlepšil. Ten sériový sound je příjemný, ale moc utlumený.

  • Padací rám originál yamaha, co dodat...

  • Předkopy, tak to je snad nejdůležitější věc na této motorce. Už od prvé jízdy jsem měl nohy jen na nich. Ty originální stupačky jsou moc vzadu a nízko. Mnoho lidí říká že je virago malé a vyšší jezdci na něm nemohou jezdit - to je omyl, pokud má virago předkopy a vysoká řidítka, je to v pohodě. Mam kolem 180cm a jak se mi to jezdí :o)

  • Moto Alarm - hand made, jak s motorkou někdo škubne tak to začne řvát...

  • Opěrka od GIVI, velmi příjemná věc hlavně pro moji krásnou spolujezdkyni :o)

  • Nosič, taky GIVI, klasika...

  • Zadni světlo osazené LED diodama místo původních žárovek.

  • Přední rampa se světlama od Highway Hawk přidělaná pomocí vlastních držáků z nerezu.

  • Vyleštěné spodní části předních vidlic.

  • Výroba vlastního elektronického otáčkoměru z 30 LED diod.

  • Nasvícení motoru a podsvícení podvozku motocyklu modrými LED diodamy.

 

DETAiLY o kterých byla řeč: