-
Na motocyklu je řada spíše
menších úprav. Z nichž nejpodstatnější je výměna originálních
řidítek za znatelně vyšší.
-
Minulou sezónu jsem pořídil
plexy štítek. Vždy jsem byl proti těmto štítům, ale pár
stovek kilometrů vás přesvědčí, že cestování je s ním mnohem
pohodlnější.
-
Kůže na nádrži.
-
Kožené brašny XXL, větší
brašny na Viragu už snad nikdo nemá :o) Musel jsem kvůli nim
posunout zadní blikače až k zadnímu světlu. Jsou přidělaný na
držáku, který je hand made...
-
Trošku jsem vrtal koncovky
výfuků, symetricky pár děr asi 9mm vrtákem. Jede to pořád stejně
fajn, ale zvuk se výrazně zlepšil. Ten sériový sound je příjemný,
ale moc utlumený.
-
Padací rám originál yamaha,
co dodat...
-
Předkopy, tak to je snad
nejdůležitější věc na této motorce. Už od prvé jízdy jsem měl
nohy jen na nich. Ty originální stupačky jsou moc vzadu a nízko.
Mnoho lidí říká že je virago malé a vyšší jezdci na něm nemohou
jezdit - to je omyl, pokud má virago předkopy a vysoká řidítka, je to v pohodě.
Mam kolem 180cm a jak se mi to jezdí
:o)
-
Moto Alarm - hand made, jak s
motorkou někdo škubne tak to začne řvát...
-
Opěrka od GIVI, velmi
příjemná věc hlavně pro moji krásnou spolujezdkyni :o)
-
Nosič, taky GIVI, klasika...
-
Zadni světlo osazené LED
diodama místo původních žárovek.
-
Přední rampa se světlama od
Highway Hawk přidělaná pomocí vlastních držáků z nerezu.
-
Vyleštěné spodní části
předních vidlic.
-
Výroba vlastního
elektronického otáčkoměru z 30 LED diod.
-
Nasvícení motoru a podsvícení
podvozku motocyklu modrými LED diodamy.